Van customer insight tot customer delight
Port of Antwerp-Bruges koos bewust voor een inhouse workshop over B2B accountmanagement
Door de inhoud af te stemmen op de specifieke uitdagingen en behoeften van úw bedrijf is een incompany opleiding nog relevanter en effectiever voor uw teamleden. Zo koos Port of Antwerp-Bruges héél bewust voor een driedaagse inhouse workshop over B2B Accountmanagement. Want voor we tot customer delight en (betere) sales kunnen komen, hebben we nl. eerst… customer insights nodig.
"Port of Antwerp-Bruges draagt partnerschap zeer hoog in het vaandel. De flexibiliteit en het out-of-the-box meedenken van Portiskills toont aan dat zij de waarden van ons bedrijf mee in acht nemen. Daarnaast faciliteerden zij onze samenwerking door open te staan voor feedback en bij te sturen waar nodig."
Thierry Cobbaut, Talent & development expert Port of Antwerp-Bruges
“Inhoudelijk sterke opleiding waarin enkele basisconcepten uit het nieuwe ‘customer insight selling’ werden toegelicht aan de hand van praktijkvoorbeelden. Het was een mooie opportuniteit om als cursist betrokken te worden in het voorbereidend traject. Op deze manier werd het lespakket op maat gemaakt naar de noden van de deelnemers en onze organisatie. De lesgever heeft ons doen nadenken over ons accountplan per klant, met als hoogtepunt de intervisie workshop waarbij wij konden reflecteren over actuele cases.”
Kirsti Gjertsen, Key accountmanager International Networks - Shippers & Forwarders Port of Antwerp-Bruges
Getriggerd door deze aanpak? Bent u op zoek naar een gepaste oplossing op maat van uw team? Vindt u niet meteen uw gading in 'off the shelf' oplossingen? En bepaalt u graag zelf waar en wanneer uw team bijleert? Bekijk hier de mogelijkheden en contacteer ons vrijblijvend.